Min tråkiga dag

Nu ska jag skriva lite, har lust till de och de kanske blir en riktigt lång roman.. ehe neejnejj.
Men min dag började 20 över 6 i morse och då gör man gamla vanliga på morgonen. Sen till sjukhuset på läkar kontroll. Jag fick hör idag att man får inte vara på barnpolin efter man har fyllt 16, detta betyder att jag ska till vuxen sidan, byta läkare och inte får vara på kontroll i Tammerfors mera. Ni tycker väll att de är väll bara bra. Men tvärt om, jag är helt skräckslagen D': För nu måste jag göra de i Vasa och jag får inte bli nersövd! Visst de är länge tills jag ska göra de händer, hinner kanske fylla 18 tills de händer men ändå...

Då har jag varit på riktigt dåligt humör hela skoldagen. Fredagarna har man värsta timmarna, 6 olika tråkiga timmar. Först i bussen på hemvägen så skrattar jag och Emi ihjäl oss, nu när man tänker efter så minns jag int ens vad som va så roligt xD

Sen hemma, första bästa skål till "jogurtti-mansikka muomysli" för mamma hade laga makaroner. Och de som känner min mamma vet att hennes pasta är knappt ätbar. Jag tror nog bara att emz har smakat mammas pasta så hon vet, fråga henne om ni inte tror mig. Nämen jag är väldigt kräsen när de gäller mat!

Nu har jag också beställt nya datorn, inte den där blåa utan en annan :D Spännande, spännande!
Btw, vet nån hur länge de kan ta tills en dator kommer? Visst de beror på varifrån o.s.v Men om jag ska säga ärligt så har jag ingen aning varifrån den är, butik eller något. Såg bara en bild och thats it! pappa ha fixa resten :D

Ja men nu orkar jag inte skriva mera men jag är hungrig och jag vet inte om vi har nå ätbart hemma :P
Ha de bäst
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback