God morgon folket

Jag ville ha en riktigt frid full morgon även fast pappa väckte mig tidigt för att ta medicinerna. Jag ville fara till dushen för jag orkade inte i går kväll, packa in beckas och lelles presenter tills filmkvällen ikväll, göra ett fint blogg inlägg till er att nu är de en ny dag o.s.v och dricka te på samma gång.

De första man hör när  man kommer ner från rummet är att vi ska alla gå ut nu för att ta frisk luft och för att platta snö som vi ska lägga allt gore (kommer int på vad de heter på "äkta" svenska) Så nu har vi vari ut med skidorna för att platta snö och fyser jäkligt mycke om fötterna.



Men nu ska jag i dushen, bättre sent än aldrig :P
Bye, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback