Fyverkeri tips

hej om Gott nytt år!:
kan du visa raketbilder, och förklara med inställningar o sånt? :D

En gammal kommentar som jag inte kunnat skriva om när man hade utan dator. Men nu kommer de ;)




2 st bilder av jätte många



min kamerasom google bild. När jag tar kort på raketer brukar jag först ändra från AF till MF
För att på AF fokuserar man, och de blir lite svårt när man ska snabba bilder.

Jag brukar göra de väldigt lätt gämfört med många andra, förståss får de mycke bättre bilder men jag tycker att de är inväcklat. De som jag gör har Becka lärt mig :P


bara att fokusera, med den istället. Går smidit och snabbt. Men som alla andra saker här i värden kräver de övningar.



Ibörjan kan de se ut så här, Visst är de också ganska fint men syns inte att de är en raket. Hm kanske meningen :P
Och en viktig sak, ha varma kläder på! De kändest som om mina fingrar frös fast på nyårsafton :P Nästa år ska jag släpa med stativet :'D

Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback