Gästbloggning

Hejsan!

Annulis allra BÄSTA kompis här! Hrmm, hihi.. ;)
Jennuli kallas jag och ni hittar BÅDE mig och Annuli på www.jenann.blogg.se. Vi bloggar om vår galna vardag och vänskap där samt våra ridlektioner på Bergö, skolan, hiss och diss m.m.

Så nu har jag fått lov att gästblogga här nu medan Annuli är på marknad någonstans i landet, typ ;) Och jag vet inte vad jag ska blogga om så ni ska få en bild istället, från arkivet.


Jag och Savira
Denhär såg ni i förra inlägget, men whatever, den är snygg! :D Så ni får den igen.
Eran riktiga bloggerska kommer hem imorgon, så håll ut! :D
M.V.H Jennuli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback