veckans sötaste kommentar

Jag tycker att äkta bloggare kommer på sina idér själv ex foki, hon har dagens sötis. Vadfanskajagheta/Alexandra har en massa tävlingar. Keela har veckans awesome tävling. Och 100 tals fler ;)

Nu har jag kommit på något själv, Veckans sötaste kommentar. Jag kommer knappast hinna/orka göra de här varge söndag, eller så blir de så pass dåligt så man slutar med allting. Men värt att testa och allt ska ha sin början så man också hinner få ett slut på de xD
(bilden är bara snabbklottrat på gimp, kommer så säkert fixa en bättre)


är...meps :D
ALLTSÅ DINA BILDER E SÅ FINAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen kan ta snyggare bilder!


tack så mycket, men de finns faktist många andra som får snyggare bilder än mig, ex duu ;D


//Ann

Kommentarer
Postat av: MEPS

Oj jag känner mig hedrad! :))

Men du e en bra fotograf :))

2011-09-11 @ 20:41:30
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Madde

Söt du är som ska ha veckans sötaste kommentar, hihi :) men håller med Meps du är en bra fotograf, älskar dina bilder <3

2011-09-13 @ 19:49:04
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback