regnar

Jag har mitt rum på andra vårningen och om inte jag har på så hög musik (som jag har nu) så hör man riktigt bra att de droppar på taket. De är riktigt mysit ♥




min kära syster på bild, tycke själv att bilden blev riktigt bra. För ovanligt ;D
jag älskar ovanliga saker= jag har ju lila hår xD Men de börjar se grått ut när färgen håller på att gå bårt, alltså ingen äkta färgning, lila finns inte på färgkartan och så måste bläkte vi de så de skulle synnas, därför börjar jag bli grå hårig -.-

Nu ska jag komma på frågor till meps frågestund :) Har så svårt att komma på frågor :/
ha de super bäst
love, Annulie

Kommentarer
Postat av: MEPS

aaaaww snygg bild xD



DE E RÄTTA TAKTER, kom på nå frågor hehe

2011-09-16 @ 15:02:25
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback