dagisfoton

Igår så satt jag in alla skolfoton i ett album och så hittade jag också värdens sötaste bilder från ett dagisnär jag bara var 2 år gammal



Gissa vem den lilla mörkhåriga tjejen med röd tröjja är :D
Denna bild är taget av mitt gruppfoto i dagis år 1998

Min mamma sa att jag hatade att fara till dagis, jätte blyg (kanske syns) Men de är ändå ganska konstigt hur mycket jag har förändrat mig, idagens läge att jag prat upp i flera timmar :P Okej lite överdrivet, men de som känner mig bra vet att jag kan vara tyst väldigt länge ^,^

Nå vad tycker ni, liknar jag?


första bilden var ju då när jag var 2år tagen i okrober 1998 och andra var tagen oktober 2000, från samma dagis :))) alltså på den andra bilden liknar jag så min syster. Vi brukar ha likadanna ansikts uttryck  xP

Tänkte faktis visa andra bilder, från skolan men de var för hämst att se på dem. Destu äldre jag blev detä värre va de att se på dem :s Jag har nämligen int heft så bra skolgång igentligen :( Grensen var när jag gick i 3:an. Västa skolfotogt någonsin.
//Ann





Kommentarer
Postat av: MEPS

aaaw :)

2011-09-29 @ 19:53:24
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Madde

Naaw va söta bilder på dig när du var liten <3

2011-09-30 @ 15:09:15
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback