I'm crazy



"jag e kåånsti" xD härliga minnen!!!
Imorgon ska jag till stan med mamma. Alltid bra att ha en annan plåmbok med mera pengar i, men jag måst ändå betala själv lite också.

Var på läkar kontroll i mårse, gick riktigt bra fast special lekaren från tammerfor kom dit :)
Idag fick vi ut några förhör, i två fick jag 10 och i ett annat 8½ :D wow, jag klarar mig ganska bra +så får jag mera pengar :))
Jag är så sakrans förskyld, skulle bara kunna nysa ut första bästa mammut.

äääh pappa stänger näte nu D:
bye bye

Kommentarer
Postat av: Maja!

Vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min, Komentera och följ via bloglovin

Kram♥

2011-09-17 @ 10:04:26
URL: http://majapeining.blogg.se/
Postat av: MEPS

då kan vi bli mammut-utnysare vi båda.



HIHI:D

2011-09-17 @ 17:09:48
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback