från och med idag, lata jag

Idag är jag lat. Skulle behöva redigera några bilder, fortsätta på ett litet projekt (eller ja, ganska stort, men ändå inte avslöjjade förrän jag är klar) och laga läxor. Var ut och fotografera lite men de blev int till nå mycke. Sen skulle jag behöva tvätta mopon ^^ Som jen brukar säga, tvätta mopon med regnvatten och fairi XD Alla normala ungar gör ju de.

Jennuli -> Du måst fotografer ditt modde papper! och min mamma ringer ryp på tisdag så får vi hoppas på de bästa så kanske vi kan anmäla oss på onsdag?

Såhär hämsk ser jag ut idag


Bara för att se den där bilden så blir jag trött. Ögonen på bilden känns så små och så tröttsamma xD

Jag vet, jag har en ganska galen fantasi xD
Idag ska jag ännu fixa bättre lila i håret. Mamma har köpt hem den där färgen från frissan, så nu får jag gör de lila så de aldrig behöver se ut så hämst som de gör exakt nu.

Nu ska jag sätta på en hoppari för jag fryser och sen ska jag hämta en rulltårtsbit. Säker kommer jag också äta upp den xD
ha de bäst- flodhäst
//MariannE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback