dagarna går iväg i sin egen väg

Har bråkat med datorn så jag har nästan gett upp. Bara så ni vet så går bloggningen också väldigt trögt. Men jag ska skaffa en ny dator. Själv sitter jag i min brorsas rum vid hans dator. Inga riktiga uppdateringar kommer på länge eftersom jag har planerat ladda upp bilder men de går inte så bra när man sitter vid fel dator :/

Så nu får ni svar på era kommentarer att jag skulle borde uppdatera oftare :'( Ska hända när jag skaffar en äkta dator. De som är så dåligt är att jag sparar ihop pengarna själv till datorn -.- och imorgon ska jag till stan.

hoppas ni har de bäst
love, Annulie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback