bilder från klassresan

dessa bilder har ni väll väntat på?






Jen gömmer sig i min kudde, du slippe int undan :P




smal girls in a big world


Jag undrar hur hur höggt tak vi skulle ha om vårt köcks bord skulle vara lika stort









äta Jennuli till lunch ;D


äta annuli till lunch?? O.o

I stora stan:

tintin och meps :)

I hotellet:

Gått gått till kvällen



Ny dag:

(taget från buss fönstret så ganska dålig kvalite)




stor handla vid fazers :D




nea- proffs fotograf




älskar stälningen att lägga upp väskorna på xD såna vill jag också ha, en till skolväskan, en till handväskan, en till framtida kamera väska och några överlopps kommer ändå säkert skaffa flera väskor :P



värdens gulligaste roskis :D




en bild jag är riktigt näjd över :D Johanna med neas glass




president slottet




nea har sen en jordgubbe i munnen xD




vem har värdens snyggaste smycken? köpt från micmac
Jag ska börja mobba deras sida när inte den butikrn finns i vasa


värdens gulligaste halsband








lmeps med sin kamera, nea, nette och cajsa



har ännu några bilder från bussresan tillbaka men vi hade så gälit kul och va så pass onårmala så jag is int lägg upp de bilderna på bloggen, men få ha dem som äkta härliga minnen som jag nån gång kanske framkallar ut och lägger i en vacker album :))

ha de superduper bäst!
love, Marianne♥

Kommentarer
Postat av: MEPS

ALLTSÅ DINA BILDER E SÅ FINAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ingen kan ta snyggare bilder!

2011-09-08 @ 16:22:11
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Sodnris

Låter som om du fått en foto-fan-club ;D

Mm, man vill ju bara ät upp dide smyckena (X

2011-09-09 @ 13:47:19
URL: http://ailove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback