Allt de roliga som jag ha varit med om idag

Idag har jag haft en välldigt udda dag.
de 2 första timmarna hade vi musik. Andra timmen så trodde jag att jag kommer att tappa andan xD Jag minns inte ens hur vi kom in i samtalet men de va någonting med namnet Jesper? xD (ta int de så allvarligt om du nu heter de eller känner nån som gör de)


Jag: (till fanny) Jag känner faktis int så många som heter Jesper
Fanny: int jag heller.
Jag: men de finns en typ som min mamma är kompis till är faster åt en persn som heter Jesper och är lika gammal som mig
Fanny: Aj din mamma är kompis till din faster som heter Jesper och är du.
Jag: ? haha
Sen blev de långa samtal och de va så kul. Jag och fanny fick som allvarliga problem och de blev bara värre destumer personer jag försökte förklara med X''D
Till sist blev de en så stor äggröra så de lät ungefär så här:
Din mommo som heter grätel är faster till din mamma och har bror som heter alf och är alf som är kompis till annsofi och är barn till en jesper som är du  och bor i köket i samma by som tomtoen
Jag har ingen aning va hon fick tomten ifrån (namnen blev sen helt fel)


Efter så tå vi och hade jompa och blabla. Sen rasten till finska så gjorde jag och jen ett intyg/prov liknande till min mamma så jag får komma med på stallsdag och rida barbacka i skogen. De var ganska kul när vi skräv att vi ska äta mellanmål (utan medwurst) låter helt sjukt nu när jag skriver så här x)

På Bige timmen så gjorde vi en uppgift att svara på några vanliga tråkiga frågor och sen så när vi rättar dem så skulle han lägga på en liknande som OH men har ingen aning va de heter men what ever. Så sa han: "Och nu måste jag lägga på härligheten också" MISSTÅLKNIG

Sen i bussen var de väll helt vanligt, jag och emma talade om olika människor som har så konstiga namn xP
Nu är jag hemma och här är de gamla vanliga, men de var ganska kul för någon timma sen så skulle markus ha karelska pisoger i mikron XD
Markus: Pappa vad ska jag lägg på?
Mella: mjölk?
hahahaha x)

Bara för några år sedan så hade mella jätte dålig humor, hon fatta inget om man sa någor kul och ända gånger hon skrattade var när man skittlar henne riktigt årdenkligt. Men som är väldigt tråkigt för er är att nu är hon nästan lika gälin som mig :D Stolt storesyster :'D


Hjälp vad jag har skrivit mycke :s
Stor aplod om ni har orkat läsa så här mycket :)) Jag vet åtminstone, om jag skulle besöka en blogg med så här mycket text så skulle jag bara ignorera hela inlägget.

haha ;D
ha de bäst
love, Annuli

Kommentarer
Postat av: Jen

Applåd ti mua fö att ja orka läs allt :D

2011-09-23 @ 14:56:22
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback