Min lila hårfärg.

-nanna:
GUD VA DU E BRAA PÅ TI FOTA!! :DDDDD
btw. var köpt du hande lila hårfärgin?
ja sko behöv nå rosa hårfärg haha :D

Svar:

tack! :'D
De är en jätte bra fråga, jag tror no att flera andra vill veta hur jag har lyckats med att ha lila hår. För de är som ingen vanlig färg som man köper i butiken och poff så är de klart utan de är ett nog ett ganska stort arbete. Först ska man blekna håret där man vill ha slingorna som jag dock gjorde i frissan. De lila gjorde jag också där men köpte sen också hom det, man måste lägga ungefär 1 gång om veckan, jag har nån gång gjort 2 gånger på en vecka. Köpte de från frissan (madicken, i smedsby) för 15,90 € och de blir ca 150 kronor.



svårare än så är de inte, låta bara expärten fixa de först innan man kan göra de på egen hand :D
//Ann

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du ladd upp nå bilder av hur det ser ut när du gör den lila färgen? :)

2011-10-15 @ 22:30:02
Postat av: nanna

TACK !! :DDDD

2011-10-16 @ 19:52:41
URL: http://nannichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback