Dagens humor

-Vi satt på finska timmen...
Nea: Vad ska vara på "i morse"?
Jag och meps: aamulisin?
Jag:de påminner mig om glass
Meps: de påminner mig om ägg, aaa...muna!!!
Jag: hahahahahaha
(muna=ägg på finska)

-Jag och jen satt i en stor gunga och laga finska läxan och så skörde någon riktigt gälit förbi
Jen: bil!
...en kar inne i den
(jag börja fundera på hur hon visste de och så vände hon ansiktet till mig)
...kvinnor har ju vett i hovo
Jag: hahahahaha

Ennu en sak som jag och jen hade galet roligt av, men de går inte så bra att förklara de:

//Ann

Kommentarer
Postat av: Madde

Ni kommer alltid på några bra skämt :D

2011-10-06 @ 16:20:09
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback