Nu blir de 2 veckor prao :D

3 prov på en vecka är nu över och nu behöver man inte fara till skolan på 2 veckor :D dock, så är de 2 prov när vi kommer tillbaka. Igår var jag också på filmkväll i skolan. Riktigt kul, pina mig själv att se exakt hela skräck filmen ;D Komedin va helt ok och action va helt skit -.- Annors brukar jag själv vara för action komedier men jaja :)
Nu ska vi på jul-/lucia fest till sysknens fotbollslags föränings grejj :/ Nå ja, Nicl kommer ju att vara där. Och jag ska ta kort på mella som ska vara med i luciatåget :D
Imorgon ska jag fara på julöppning i stan :) Då ska jag ät tomtesläm (=julgröt) xD Mycke bilder blir de ju från idag och imorgon. Även mycke bloggning nu nästa vecka, inga läxor :D
Men nu gått folk ska jag klä på mig och ta mediciner så att mina föräldrar ska sluta klaga :p Och det är därför jag inte får sova länger än till 11 -.- Ähh nu måste jag på wc också xD
hejdååå
//Ann

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad skönt o gå på prao i två veckor :D

sv: tack så mycket :)

2011-11-19 @ 14:04:43
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback