ett test före natten

Vem?
Vem sov hos dig senast? Minns inte? :s
Vem pussade du sisst? Kom inte ihåg
Vem tror du tänker på dig just nu? Ja-a du, de skulle vara bra att veta :D
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Typ någon vän som hittar bra eller familjen
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? orkar inte säka mobilen nu, säkert meps
Vem har du senast ringt? Mamma
Vem kommer du aldrig att förlåta? (a)
Vad?
Vad får dig att bli rädd? Fingerknäckande och åska.
Vad gjorde du i helgen? Var jag hemma och for till farmor och bjöd farmor på middag.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Gråta? Bryta ihop?
Vad har du på dig just nu? Shorts, linne.
Vad tänker du på just nu? Att jag är hungrig och ska snart gå och hänga ut tvätten.
Vad för mobiltelefon har du? Sony Ericsson T700:)!!!
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? Har inga strumpor på mig så hudfärg får jag väl säga då?;)
Är?
Är du snygg? Alltid ;) nå nee
Är du brunett? jajja och lilaa :D
Är du orolig för något just nu? Jupp
Är du lycklig? njaa, känner mig lite som ett emo barn just nu
Är det snyggt med rosa strumpor? Alltid
Är du kär? Vet inte, hoppas de men som de ser ut nu så rinner nog allt den goda tiden ut till havet :s
Är du mysig? ööh, sa nu så ;)
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? Nepp, inte benig
Är du ensam just nu? njä, de andra sover tror jag
Är det soligt ute? Nejnejj, kål svart
Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? Säkert för länge sen
Har du blivit sviken av en vän förut? jaa -.- Att man kan va så proffs
Har du plattat håret någongång? Japp, nångång.
Har du något husdjur? Nepp, första gången vi har utan :(
Har du gått ner i vikt förut? Jaa, otroligt hämst när jag var sjuk
Har du hål i naveln? Nej.
Har blåa ögon? Ja, men vill ha riktigt gröna ller bruna
Har du varit i Asien? Jajja, Turkiet. Nog för det hör också i europa men vi var i alanya och de hör till asien
Vill?
Vill du ha breda höfter? Har tillräkligt breda -.-
Vill du vara smalare? Japp :)
Vill du ha en hund? Jaa :D
Vill du att det ska vara soligt nu? Det är lite sorligt nu
Vill du ha sex just nu? Haha njaa kan nog avstå ;)
Vill du vara singel? Beror på :/
Vill du sova just nu? Jaaa, ZZZZZzzzz
Kan?
Kan du cykla fort? Japp:).
Kan du sminka snyggt? Nepp ;).
Kan du springa långt? Jag vet inte:)??
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? Kanske??
Kan du bita dig i tån? Vet inte, måste testa....jaaa, de va inte så svårt xD
Kan du vara sparsam med pengar? Ganska, godis är en helt annan sak
Kan du vara utan 6 tills du är gift? Säkert xD
Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? Ibland vill jag bara ta bårt alla saker och fixa m allt från början. Mitt rum ser alldeles förjälvligt ut -.-
Hur vill du bo? Ett hus hellst
Hur är ditt drömjobb? Miljonär?
Hur mår du igentligen? Lite hyper och är glad att jag inte drack upp de sista kaffet som lämnades när vår kusin kom på besök. Då skulle jag ha blivit helt crazy 8D nog för att redan är det :P
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? Hatar såna här frågor... Inte vet jaag
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? Jaa... jag vet int. Så bra som de alltid ha gjort
Hur många solglasögon äger du? kanske 2-3, använder nog bara ett
Hur länge ska du vara vaken idag? Inte länge till, det börjar bli sent och jag ska stiga upp tidigt imorgon
Ska?
Ska du sova snart? jaa, bara jag får detta klart
Ska du utomlands i år? Vet inte, om inte i år så nästa år, antingen estland, lettland eller litauen
Ska du ha något svart på dig imorgon? mina sockor xD
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? Ingen skilnad :))
Ska man va lång eller kort när man är kille? kort, hellst :)
Ska du köpa något i veckan? De är söndag idag så inget mera denna vecka. har ny tröja och halsband istället
Ska vi sluta ställa frågor nu? Jååå, vill hpp ner in sängen... om jag ork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback