Ett tag sedan sist...

Okej, sist var i söndags :P
Jag var nära på att skriva god mårgon som rubrik xD Bara för en sådär facebook grej där man kryssar i va man tänkte i morse när man vaknade, så kom jag på hur trött jag igentligen är xD

Nu kom jag på att säga att jag har druckit kaffe idag O.o Och ännu en förvåning...de va ganska gått O.o Mycke bättre än när mamma hade lagat och fammo tvinga i mig en kopp. Fy sakran xD

Jag vill ha snö och vinter NU! Eller igentligen int men jag vill åka så mycket slalom de bara går :D Och julen! Väntar på alla julklapparna som jag en gång i tiden klaga på att jag vill ha och ända som mamma säger: "Vi får si sen på julen" och så köper hon dem som jag ser med mina ägna ögon O.O <-den har utan pupiller. Hahahaha xD
Sitter här själv och gapflabbar åt mina egna tråkiga skämt xD

Sen har vi kommit på att man kan laga en lista på typ 99 saker man ska göra innan man dör :D Ofc het onormala :D
Nu skyller jag faktist på kaffe, de här är 3 gången jag har varit hyper idag! En choklad ask brevid mig o.o *nomnomnom* Smaskar i mig allt jag kan... och nu tog de stopp. WC- nästa xD

Jag kom just på att ni måste vara ganska läskunniga när ni läser mig blogg :P
Just nu skriver jag typ nästan allt vad jag har mig innombords. Jag är inte bra att prata om allt, för de finns direkt ingen att prata om allt. De är därför jag pratar mycket kom jag just på :)) Förr hade jag riktia folk att prata med, ofc har jag de också nu, men inte på samma sätt. Och nu kom jag på varför jag var så tyst förr :D
Oj va Marianne blev smart nu då O.o
Och nej, inget med kaffe att göra xD

Jag är stolt över er. Ni orkade faktist läsa hela de här :D Och inte att försöka snäll eller så ska jag säga sanningen, de skulle jag aldrig orkat göra -.-' Är väldigt oläs kunning, men jag gillar att skriva :D
Applder till er buhu för mig :D
Och bara för att försöka gör detta intressant ska jag lägga en bild...

Hör på en sorlig låt nu och ändå blir jag på bättre humör. VAD ÄR DE FÖR FEL MED MIG IDAG???!
svar; känner mig ändå 100 % mig själv nu av ingen anlädning :D
Bara man skulle ha den härliga kännslan i sig varje dag. spc imorgon är man har rella prov.
Nu ska jag avsluta så ni inte behöver läse flera sidor :D
//Annuli


[ps. om ni sett mig på gårdages vasablad, ni vet väll att de skadar iget att rösta ;) och ni som bor i sverige eller andra ställen utanför österbotten skiter fullständigt i denna mening :D]

Kommentarer
Postat av: MEPS

ja läst hela (STOLT) klart ja ska röst på dej!

2011-11-09 @ 15:13:16
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Alice - Bilderbyalice

Hejsan, jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort på 150:-

skulle vara roligt om du var med, direkt länk: http://bilderbyalice.se/2011/november/tavling-i-sammarbete-med-smyckesboxense.html#comment

2011-11-09 @ 15:53:08
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: nanna

ja ska röst på dig! :D

2011-11-09 @ 15:59:09
URL: http://nannichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback