tråkigt inlägg

har tråkigt :(
lyssnar på en låt som jag inte tycker om. Men just nu påminner de mig om goda saker i livet ;)
lackar naglarna riktigt godis färgade nu x) De ser ut som småbarns leksaker xD heh, jag vet nog de, 2 små syskon, båda ha varit riktigt små nån gång och jag minns bra båda gångerna. Nu kom jag och tänka på när min syster drog mig i håret när jag var 9 år xP Varför talar jag om småbarn nu? O.o


ego-pix
när man har så tråkigt som man har. Jag tror nästan ni vet hur hela mitt hus ser ut tack avre mina bilder. Åtminstone gålvet, tar nästan alla bilder från golvet för jag har för mycket saker på bordet :P
Jag har lust att gör nå riktigt galet nu, typ gå ut å skrik på balkongen eller nå riktigt udda. Men da andra här i huset sover så jag sitte väll kvar här och skriver värdens tråkigaste inlägg. Människor! jag har för mycket tankar, om inte jag sku ha så mycket tankar så skulle detta inlägget aldrig existerat. Nu måste jag sätta en till bild bara för de inte ska bli så tråkigt...



Hur skulle mitt liv se ut om inte jag skulle ha börjat blogga?

1. jag skulle inte ta så här mycket bilder som jag gör
2. jag sku inte kunna så mycket html koder
3. jag skulle säkert typ ha skriva dagbok eller något annat istället.
4. jag skulle inte rita så mycket
5. jag sku få bättre betyg och bättre i prov/förhör (också fb fel)

bara så ni är medveten, när jag börjar 9:an i höst så kommer jag att dumpa datorn i prov perioden. Måste göra något åt mina sänkta ämnen.
Jag vill ha sommarlov men jag vill inte ha ut mitt betyg :s

Nu ska jag gör en vacker bild på gimp :]
natti, natti
dröm om mig ;)
xoxo- Annuli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback