tråkar

Har tråkigt, inget händer här :/
Jag tror att jag spela sims nu :))
min dag har varit väldigt trög idag
-blodprov kl8, de va så många i kön så jag måst gå till skolan iställe än att få sjuts när mamma ska för mellis till förskolan
-2 timmar, religion och modersmål
-på gympa så tog jag tid när nicole spranglöptestet sen var jag i styrkesalen med nicole och becky. Vi kunde int var med på gympan så vi var där och fjolla ;D Sen tog becky och jag att lyfta tyngder till ogjort mk-test. Jag fick 10 igen :D men påriktigt är jag ganska klän av mig :s
-sen hadd vi fysik och så en film om åskan, nu har jag nästan fått skräck av åskan. Så var de bara matte kvar så vi såg på harry potter, men vi borde ha haft lästimme.
-i bussen så fortsatte emi att spå min hand, de är roligt :D
-hemma lgar man nudlar åt sig själv och sen ska man på mellas "avslutning" på förskolan.

och nu sitter jag, kanske ska spela sims 3, vill göra en normla familj för en gångs skull, annors blir de en massa kändisar och vampyrer xD



här har jag en gammal bild när jag gjorde min sim vampyr :P
men hejdå, ha de bäst
//Annulieee

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-25 @ 20:36:38
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback