Stan

Direkt när jag kom hem så sa mamm, nu far vi till stan! De var meningen att vi skulle ha några byxor till mig men man hittar ju allt annat :P
Och man är så på shop lust när man har plomboken hemma xD
ursäkta för mina dåliga bilder och tråkig bakgrund


KappAhl
29.95€


Seppälä
34.95€


KappAhl
övredel: 14.95€
nedredel: 12.95€


Seppälä
14.95€

Oj de blir dyrt tillsammans x')
Själv är jag igen KappAhl människa men vi for int ända in till stan. Bara vid GW gallerian :) Alltså inga mycker butiker till urval :P
De svarta byxorna ska jag ha imr, så nu vet ni de :))
ha de bäst
love, Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback