natt-bloggning från filmkvällen

De har varit filmkväll hon nicole och jag som kommer där med min nya, fina, super bra systemkamera :P
Gissa om jag har tagit mycket bilder nu då xD


käka tacos och tortilla, nomnomnom


alla bara fotograferar


backa har en likadan kamera som jag, hennes är bara lite större och har mera saker till den. Trotsallt har hon haft den bra mycket längre än jag


jordgubbar :''P


Becka har blivit kär i Jacob, twilight :P


Jag och emma


Den där bilden på madde blev ju riktigt fin


Sen blir de film dags! :D Vet inte vad filmen hette men de var bra, skräckis :P Fast den var mera äklig än hemsk :/


och så såg de ut efter filmen


Sen sjöng vi singstar, gick så där... (och nej, jag kommer inte göra någon video där jag sjunger -.-)


becka golle väntar på sin tur att sjunga


bara så ni vet är vi en aningen galna x))




bara så ni vet så försöker jag ta de normalaste bilderna (A)


becka du är sötast på alla dina miner ^^


Jag ville testa med kameran att fokusera på en punkt och i närbild, den blev ganska bra



nicole och becka

alla ville vara med förutom emma :/ Johanna och tintin fick inte ens någon sjuts och inte alls kunde komma :(




fötter=skor+strumpa

Sitter här kl 02:03 med Jennuli. Fy va jobbit de är att ladda upp bilderna, värre än förr, sekärt för de är bättre kvalite nu :P
Men klockan är mycket och vi skulle behöva gå och sova också någon gång.
Så sov sött, fast ni rän ha lagt er
och ha de bäst
//Ann ( & Jen som nästan har somnat)



Kommentarer
Postat av: MEPS

hahha söta vi e xD

2011-05-14 @ 15:57:49
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Madde

Bästa bilderna ever ;D (förutom där man e med) xD filmkvällen var bäst <3

2011-05-14 @ 19:38:20
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback