ludde♥

En som alltid är där, en som alltid lyssnar, behöver ej svara, bara lyssnar. Jag satt hur länge som hellst ute med min söta kanin idag



han var väldigt nyfiken mad min klumpiga kamera rakt framför hans face xD
första gången han såg den nya kameran ;)




Vet ni hur svårt de är att hålla i en kanin och ta kort med en tung kamera på samma gång. Och så ska man se fin ut... de lyckades nog int riktigt, nååå vad ludde sir fundersam ut x)




De blåser där ut :P

Ludde fyller även nån gång den här månaden så jag firade honom nu :))

hur gör man en kanin torta? och som kaniner äter, tårkat bröd med äppel i? ojj, jag mig själv en super idé ;D
haha.
Men hejdååå
//Ann




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback