kabeb

De blev inte så vi for till farmor och farfar i allafall. Men jag va ut och härja med Jennuli igen. Profsi som jag var så tog jag med kameran men utan minneskort, så nästan alla bilder är tagna ev jen. Vi tog flera 1000 videoklipp också så meps skulle laga ihop en film av dem :s de här kan aldrig sluta bra


vi for först till meps
änligt jen måsta jag lägga upp den här x) de syns int ens att jag har markara på O.o


fast spänd boll på cyckeln


min nya vän


vitssi va hede va roligt, jag måsta bara test, så jen passapå att ta kort då xD
*suddig*


Vi åt glass :]

Och nu ska jag bäträtta en liten hisoria.
Före jag for till jennuli så chatta vi på msn och lite före de så åt vi nypotatis. Så när jag kom tillbaka till datorn så sa jag (vi hadd webcam på) att nu ha jag äti 20½ nypotatisar (de va små)
Så sa jen tillbaka: ¨"namm, du kan spara en till mig å"
jag: "Okeeej"
så jag fo till köket tog en potatis som lämnade över i grytan och satt den i min systers matkopp
Sen tog jag med mig den XD


hahahaha XD Hon ville ju ha en xD
vi gav den sen till fläckis, hennes kanin. Den blev mycket snaiffad på och halva potatisen blev uppäten.
ska man våga ge en till ludde?

Just nu håller vi på att skaratta ihjäl oss på våra fina videor. De blev helt till 100% onormala.
nu ska vi båda tillbaka till sims värden
hejdåå
sov sött om jag inte hinner skriva ett inlägg till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback