inte hemma nu

Sitter hos farmor och farfar nu ;) Dagen började med att vakna av solen och brand alarm som pipar för den har slut på batteri :/ trevlig uppväckning, jag vet! Sen så gjorde jag mig färdig och for till kyrkan för att få en underskrift till konfirmations saken. Dessutom så va de på min kompis konfirmations dag :) hon blev ganska överrsakad att jag var där :P Sen bara hemma, läst på engelska ord, äta lite och åka iväg norr ut :) Så nu sitter jag här framför datorn. Den är trög -.-'



En gammal bild på richi :)
har nog mera bilder från idag, laddar upp dem sen när jag kommer hem
de är svårt att få bra bilder av honom, han kan bara inte sitta still xP förutom på den där bilden, där lyckades jag ganska bra ;)

kanska hinner blogga senare ikväll när jag kommer hem
bara kanske
ha de bäst
//Annuli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback