inköp

Jen har inte loggat in på msn och hon tog med kameran till stan. Vi får vänta med bilderna där ifrån


sori meps om du tycker att jag härmar dig :(
men de är int mitt fel att du inspererar mig såå.
btw jag hitta din topp på h&m



Där är en sån sak som jag inte vet va de heter :P Har bara kommit halvägs men de som syns bra hur de ser ut före och efter på samma bild ^^ Kommer så säkert en bild på när den också är klar :))

sen en helt vanlig svart kajal, onödigt att ta bild på ^.-
ha de bäst
love, Marianne :)

Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

Fin topp =)

2011-06-01 @ 00:23:01
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: MEPS

härm åpååå bara :D

värst va ja inspirerar folk xD

alla skriver bara "jag blev så inspirerad av Meps..." på sina bloggar ? xD

2011-06-01 @ 15:20:45
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback