fryser om fötterna

nu sitter jag hos farmor och farfar. Farmor sa att vi kan laga kladdkaka, få si hur de blir men först ska hon mata mikarna. De är kallt och blåsigt ute, jag fryser om fötterna. Jag ha int hunni gjort så myki ännu idag, åt bara frukost och så for vi. Sen ha jag tagit lite bilder, gosa med deras hund och kolla lite igenom en släkt bok x) den va råddi man bara tappar bårt sig av namn man aldrig hört förr xD

Jag skulle testa lägga upp bilder direkt från minneskortet till datorn men fast jag fick in den så synns den inte att den sku va in ? :/ nåja få fixa de sen när jag kommer hem



tod istället en bild från arkivet som sparas när man ha laggt upp en bild från förr.
ha de bäst
love, Marianne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback