juopiska

slalom, slalom, slalom! Finns de något bättre sport på vintern?♥
så, teori här... Från skolan for man till vuokatti i seinäjoki, super kul. 7:orna och 9:orna for till nå andra ställen.
Bilderna blev tagna i bussen, ville inte dirkt ha kameran me när jag åker, tänk om man skulle bara falla me den i fickan och dessutom förra gången skulle min bror fotografera i backen, och paff rakt i ett träd (aj!) Men bilden blev svart xD


De blev en jätte bra bild♥ Jennuli golle


oh yeeh


va ser vi på? XD






*vi drunknar* xP


heh...


olala


namm namm


nea och meps :)))


nicole ^^


Nån som hittar hem? De gör inte jag :P + Nikki speglas lite på fönstret ^^


jaaag och min härliga trip.

Sen skrattade jag och jen hela vägen hem nästan, de var om: spets, kaffe, donitsar, hinkar, mumie kaniner, jen's gamla skrålande telefon. Jeg undrar va de andra tyckt om de men jag fick allvarligt skrattutbrått x) och så fick man så sjuka käkar och magen X'''D hahaha
mamma sa att jag fick ändast vara en timme på datorn... heh...(A)
ha de bäst
love,Annulieee♥

Kommentarer
Postat av: MEPS

hahahhah Jennifers "vi drunknar" min va så äägo.

Snygga bilder :))

(obs: vi for till juopiska)

2011-03-15 @ 18:52:47
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Theresa

fan va ballt jag har oxå den rosa mössan :D

2011-03-16 @ 17:56:45
URL: http://littlethinker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback