Imr till stan

Imr ska jag till stan med dessa typer:


den var bilden blev tagen där förra gången när vi var alla men imr kanske inte alla kan komma. Men jag ska och nu ska jag sköa efter min kamera! Den kan inte ha sprungit långt eller så ha den skaffat ben och sprungit iväg. En möjlighet men den måste vara nån stans här i rummetför jag har minneskortet i datorn XD bilden där på en kamera är inte min, men den liknar, min är bara röd istället ^^ nu ska jag söka och snart fara och sova!
godnatt har de bäst och dröm om mig :D
love, Annuli


Kommentarer
Postat av: Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se

sv: Okej =)) Planer för i helgen?v

2011-03-25 @ 12:59:07
URL: http://bjurlerstamjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback