Allmänt test 2 som jag stal från madde ^^

Vilken svordom använder du mest? "skit" är väll mäst använda XD
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inget :D
Var köper du dina matvaror ifrån? De får föräldrarna fixa ;)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ingen skillnad
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Typist mig så skulle jag spara de
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? vad är de för dag idag? kan hända att de var denna vecka :P
När var senast någon stötte på dig? igår tror jag? 
Vad åt du till middag senast? Ny potatis och korv :D
Kan du vissla? ne, de är svårt :P men jag kan bakåt ^^
Tittade du på tecknat när du var liten? Jajja
Äger du några popband t-shirts? Ne
När flög du senast? typ för 5-6 år sedan
Pratar du några andra språk? Svenska, finska. Så kan jag engelsa någosånärt och är intresserad av latin ^^
Har du gråtit offentligt? Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jåå, en piercing prick på näsan ^^ få si sen hur de blir
Vad har du med dig in på bion? POPCORN! och något att dricka ;)
Vad har du för väder? 18C° från mitt fönster (på ballkongen)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte börjat gymnasit, vet inte heller om jag ska göra det
När sov du senast på golvet? kanske för 2 veckor sen :D
Vilken är din favorit drink? Isdrinkar i päron smak :D
Gillar du din boendesituation? Nå jå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Har ingen aning :P

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland men inte just nu
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland, int vet jag nu
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 (käns konstigt på många olika sätt)
Tror du på liv på andra planeter? Eftersom jag är så allment konstig så säkert ^,^
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag säger inget, jag tänker på värre saker 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Om jag skulle våga xD
Tycker du om att krama folk? joo ^,^
Äger du en digitalkamera? Japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Katy Perry, när jag klippte min pannlugg X''D
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jåupp
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? De är ju därför jag äter int så mycke kött ^^
Är du mörkrädd? Har aldrig varit de, eller bara efter man ha sitt en skräckfilm
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, kameran, pengar (jag skulle säga nycklar men jag har ingen hem nyckel och mopo nyckeln kanske jag inte behöver förutom när jag kör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback