någon sårts lista

*TIDSINLÄGG*

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ett par svarta byxor, orange tröjja och svart hoppari
Vad använder du just nu för skor: Just nu? jag har svarta sockor med vita bollar
Favoritfärg på kläder: Jag gillar svart och något riktigt färglatt till ^^

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: har ingen aning
Du gick på bio med: Madde, Sundris, Emma, Lelle, Nicole, Johanna och Tintin
Du gick på stan med: Själv :D
Skällde på dig: Mamma tror jag?

Senaste
Låt du hörde:
On the floor [remix]
Film du såg: the runaways
Mat du åt: Godis :)
Kram: nicole och jennuli tror jag
Puss: Har ingen aning :P
Fest: konfirmations festerna
Känslan: stress
Ilska: Igår ibilen kanske ^^
Resa: Just nu typ x)
Glädje: Typ nu?
Dröm: Att jag gick runt i rewelcenter xD
Boken du läste: mopo boken
Personen du träffade: Min Familj
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: Jennuli
Gången du åt en 7-eleven korv: ?
Gången du var utomhus: Just nu
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Och när var de?
Saken du köpte:
sockor från h&m

Om dig

Namn: Marianne
Ålder: 15
Smeknamn: Ann, Annuli, AnneVanne (några kallar mig fortfarande Anne -.-)
Syskon: en lille bror ovh en lillesyster
Sysselsättning: Bloggar, vänner...
Bra egenskaper: ja du... Jag vet int
Dåliga egenskaper: Jag blir lätt arg
Linje/klass: 8E men snart är de ju 9E :D
Hårfärg: Brunt
Ögonfärg: Blåå
Skostorlek: 39-40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback