känns inte bra...

läste meps blogg, hon hade fått en taskig kommentar av en kompis [vem?]
Jen va int heller den värdens snällaste när vi skicka på msn.

nu känner jag mig på väldigt dåligt humör, vet inte varför men. Liksom de va jennulis sak de hon ha gjort (fast hon sku ha kuna sakt före) Och ja! jag logga ut på msn för jag int vila hör de nå mer!. Och de är meps problem, fast jag tycker synd om henne, de va ju ändå inte jag, eller??

Sen läser jag andra vänners blogg, de nämner aldrig om mig utan bara om de andra. De borde jag inte heller bry mig i.

Och så länge jag sitter här och tjatar om hu tomt de känns i hjärtat så ska jag säga rakt ut... slut och kalla mig Anne -.-' De finns så mycket andra smeknamn till mig!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vet jag läste också det där på Meps blogg det var ganska dumt gjort att man inte vågade vara sig själv och skriva ut namnet så man skulle veta vem det var. btw jag kan börja kalla dig för annuli iställt? :)

2011-06-04 @ 12:43:06
URL: http://livetformadde.blogg.se/
Postat av: MEPS

Om ja kallar dej Anei misstag får du slå mej...



Och nää de e inte du, men de int själva kommentaren som är elak, utan det är att jag blir så lessen då fiolk int vågar säg va di tycker åt mej utan ti va anonym Fö int e ja väl SÅ hemsk?

2011-06-04 @ 14:31:16
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Jen

Förlåt Annuli. De va int meningen att skriv nå sånt som sku såra dig men ja brukar ju skojj me dua på msn......

2011-06-04 @ 15:50:35
URL: http://ritaochfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback