hund bilder

så jag tog en massa hund bilder idag när jag va hos farmor och farfar ;)
Mina vackta modeller är: Gorbelisa,Vulkan och Richi
Bin lady ville inte komma fram från sitt gömställe så de blev inga bilder på henne. Men jag har några gamla på henne så ^^

Gorbelisa :) Så hundvalps min på denna bild ^,^ De va jobbit att fotografera henne för hon tittade bara bårt och när man sa "gorbelisa!!!" så kom hon bara imot mig och nosen i kameran ;P
Om ni underar med henneas namn så hette hennes pappa Gorbel och hennes mamma Gorbelina :P







Vulkana :) Hoppande liten rackare xP Svårt att få bilderna när hon är så ivrig och hoppar. Spc när face inte kommer med på bild x') Men hon sitter bäldigt fint ibland och då ska man passa på att ta kort ^^
Namnet vulkana vet jag faktist intriktigt hur faffa kommit på? Men jag tror att de kommer från vulkan och när vi skulle komma på namn så var min pappa i Island :P





Richi, också en hoppande liten rackare :D
Han känner ni väll igen, har så många bilder på honom, kanske för han inte gillar att vara modell och sen när man tar bilder så blir de ganska bra om man tänker när man försöker hålla honom stilla istill och bara tittar bårt.

Att ta bilder på djur är inte elltid lätt, men jag gillar de ändå ;)
Jag gillar nog bäst att fotografera människor och djur.
Framför allt hundar  ^^
-Ann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback