Hallå Där - Lingon & Blåbär!

Nu är Jennuli här och gästbloggar igen :D Alla glada? ;)
I lördags var vi hela dagen på nöjesfältet Powerpark. Det var skitkul där men dagen gick alldeles för snabbt! :P Synd...
Det fanns en ny åkattraktion där iår med den bara krånglade hela tiden, typ. En gång lämnade vi och sitta där en stund, eheh ^^ Alla som har varit till Borgbacken i Helsingfors (eller så var det Särkänniemi i Tammerfors, minns inte vilken..) vet hur Salama far? Så for den nya åkgrejen där. Men det snurrade inte lika mycket och for inte uppåt å neråt så mycket ;) Men den va jätte kul ändå :D Och så åkte vi ett x-antal gånger i trä berg- och dalbanan ^.^ Och sedan skulle vi köra go-cart inomhus som vi alltid gör men de hade stängt 19:00 :( Så då körde vi utomhus i stället. Men jag körde inte iår...

Idag då, har jag vaktat min lillasyster... Och så har vi lagat chokladmilkshake :D Yummmi ^^ Den var JÄTTEGOD och JÄTTEMÄTTANDE ;) Och så har jag spelat sims 3 i några timmar och gick ut på promenad en sväng. Nu ska jag bara chilla och surfa runt lite på nätet.
See ya!


Me and Annuli, haha ♥

//Jennuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

ang. bilden: lika som bär! x)

2011-06-21 @ 15:22:33
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback