Good morning

Hejjsan ^^
Tidigt blogg inlägg, och jag har hunnit ren att ta blodprov. Fick vänta en halvtimme i kön och jag va där före de öppnades.

Nu ska jag först laga en lista vilka mediciner jag tar på mårgonen som jag ska ta med tills imr, tar olika varannan dag, jobbit. Så ska jag göra tidsinlägg, de blir typ 2 per dag. Och så länge jag är bårta ska Jen göra någon gästbloggning :) Nu väntar också packning och så ska jag göra en header till en tjej ^^



alltså jag är också jätte trött.
//Ann


Kommentarer
Postat av: Madde

Ha så kul i lappland ;D och hälsa alla myggor ^^ får man gästblogga ett inlägg på din blogg medans du är borta? ;D

2011-06-15 @ 12:18:20
URL: http://livetformadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback