God mårgon ^^

Jag vaknade just av att pappa kom hem, de bra va ju att jag tog medicinerna nån gång också.
Min "plan" var att jag skulle ha telefonen på väckning 8 tiden och efter de skulle jag somna om. Men telefonen fick slut på ackon så jag bara sovd vidare.
Smart jag är, skulle kunna likabra ladda denför jag sku sov ._.



Nu ska jag också visa er en super sorlig låt.
lipar för fullt här (eller så int xD )
den är ändå sorli D:



Lyckat, en glad bild på mig och en sorlig låt xD fin kombination
jag är lite halft hyper nu så därför blir några meiningar ganska udda (som vanligt då) XP
laddar upp sen nå bilder från äkäs-lägre
men jag gör inte för dag efter dag utan i olika teman
min blogg, mitt sätt ;)
ska ner och ät mårgonmål nu, men kanske behöv ha nå kläder på då... sitter i pyjaaamas ^^
ha de bäst
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback