försöker städa..

På lördag har ju jag filmkväll här :)
rummet måste vara städat före de o imr hinner jag inte. Jag kan inte städa, de är så boooring -.-'
ha samla ihop nästan alla mina smycken, satt alla kläder från golvet i min privata smutskorg så jag har på övrevåningen och sammlat ihop små pärlor från golvet, men nejj de int ens nära klar har en massa skräp å -.-
de västa till sist, och bordet = också skräp
under en tidningshög hittade jag min matta, jag visste ens att jag hade den kvar xP
jag ska visa sen vad jag fick av markus :D
först måser jag ha de nog städat.

ni får gissa vad presenten inehöll :)
Lite lättrådar:
-jag älskade den :]
-används som prydnad
-sån ha jag velat i ungefär ett halv år

de som får rätt får en länk
men jag tror ingen kan de ^^
Kanska Jen vet? jag tror jag ha sakt till henne att jag vill ha en sån?


älskar den bildén, fast jag pratade så länge markus tog kort x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback