färg-glad sommar

Älskar färgglanda kläder på sommaren, och då varma dagar ;)

mammas skor, men jag fick dem. Vet inte riktigt varför hon köpte dem om hon inte tänker använda dem? Också nytt nagellack ^^ köpte de idag på samma gång när vi for via stan för att köpa lite saker till min konfirmation.
Bilden är tagen från vår bastu brygga :)

så har jag nya solbrillor.

Köpte också vanliga feik crocs de är vita och har en rosa rem. Ska snart fa iväg och simma idag igen :) vem som kommer vet jag int men åtminstone Jen och Nea :)
Ähh, de här andra kommer hem nu, markus ha vari vid frissan.
Nu ska jag sluta skriva för de har så himla ljud runt huset -.-'
hejdåååå
-Ann


Kommentarer
Postat av: Ayumi

SV : tack så mycket ^^ din blogg är jättefin

2011-06-29 @ 17:29:14
URL: http://ayumiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback