27.6

Jag är ensam hemma med markus idag. Inget kommer på tv så tänkte lägga på en film, värkar som att int hitta nå bra ännu. Ni skulle bara veta hur självlockigt hår jag har idag. Ser nästan ut som min syster O.o

Hon har lockigt hår
mitt är bara mörkare och hennes har mera volym i.

Nu ska jag spela sims3 :D
och kanske se på film om markus hittar nån bra ^^
och sen idag så ska jennuli och jag fa ut i skogen xP och så ska jag kanske till henne och laga smoothie :D
yeeys kameran ska me :)
hejdååå
//Ann


Kommentarer
Postat av: Jen

Nå ja har oxå lockit hår. Föör lockigt... :P

2011-06-27 @ 12:29:48
URL: http://ritaochfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback