Något jag kopierat av nette ^^

Random:
Fullständigt namn? Marianne (efternamn jag inte skriver ut på bloggen)
Ålder? 15
Var bor du? korsholm
Vem bor du med? Mamma, pappa, lillesyster och lillebror
Har du husdjur? Joo, kanin :)
Vilken färg är ditt hus? Gult :)
När är du född? 8 juni 1996
Vilket år tar du studenten? 2015 om jag tar studenten?
Har du något jobb? sommar jobb
Har du kramat någon idag? Ingen ännu :/
Har du sminkat dej idag? Nepp
Har du många vänner? Jajja
Har du pojk/flickvän? Ne
Vem pratade du senast i telefon med? Just nu med Jennuli x)

Favorit:
Film? vet int...
Låt? så många...
Mat? vårrullar
Dryck? vatten?
Färg? svart vitt och lila
Stad? ingen aning
Land? England
Ämne i skolan? bildkonst, musik och rasterna ^^

Senaste..: Personen du tänkte på? -
Personen du kysste? -*hemligt* ^^
Gången du spydde? typ i vintrast?
Gången du grät? i går tror jag?
Pizzan du åt? turk pizza med paprika, champinjoner och ananas
Gången du var i Stockholm? förra sommaren

Antingen eller:
Svart eller vitt? svart tror jag
Hund eller katt? hund ^^
Ute och festa eller hemma och mysa? Ingen skillnad
TV-spel eller data-spel? data spel
Singel eller upptagen? vet inte, upptagen?
Blind eller döv? Döv
Big Brother eller Paradise Hotel? ingen av dem?
Svart eller blondt hår? - har haft båda, ingen skillnad
Blåa eller bruna ögon? båda, kanske bruna? ^^
Choklad eller lakrits? Choklad! <3
Högerhänt eller vänsterhänt? Höger
Coca Cola eller Fanta? Coca Cola
Pizza eller kebab? Pizza
Randigt eller prickigt? båda ;)

Antal..:
Personer du älskar? vännerna och familj
Personer du hatar? ingen vad jag vet x)
Personer som sagt "Jag älskar dej" idag? Ingen
Glassar du har ätit på en dag? 3 kanske?
Festivaler du ska gå på iår? vet inte

Personer du saknar nu? Alla kompisar :)

Vad:
Gör dej glad? vännerna
Gör dej ledsen? -
Vill du helst göra nu? vet inte xD
Vill du ha nu? sims3 pets :D
Önskar du dej i födelsedagspresent? Vet inte, pengar xD
Längtar du till? tills Jennuli kmmer
Tycker du om dina betyg? nja, helt ok
Ångrar du? (mycket)
Är klockan? 17:33

Kommentarer
Postat av: Alice [FOTO]

Mega tack att du röstade på mig och min bild!

nu är vinnaren utsedd i min rösta-på-mig-så-lottar-jag-en-vinnare-tävling. kolla om du van (:

Direkt länk till inlägget: http://bilderbyalice.blogg.se/2011/july/vinnaren-i-min-rosta-pa-mig-tavling.html#comment

om du inte van så kommer det nog snart en ny tävling, har du förslag är det bara att du kommenterar !!

tack igen (:

2011-07-19 @ 20:37:48
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback