lång dag

Man kan säga att de är lång fredag ideg. för denna dag ha tagit jätte lång och de är fredag :P logiskt!
Man ha gjort så mycke idag än vad man annors hinner göra. ex "dega framför datorn"

1. jag har mopo korte yeeeey :''''DDD *glädje rop*
2. va i stan för att beställa knfirmations tack kort, och lite annat.
3. körd iväg till sommar jbbe ch plckade smultron
4. fick veta att meps, jen, nea och madde hade varit till stranden utan mig! jag som hade packat med picnik, myki mera än vad jag har med mig när jag rider. Gissa om jag blev glad efter de -.-'
5. Sen for jag me dem och körd runt en massa ställen :P
6. jag åkte hela vägen hem igen :)

lyckligt slut fast jag vad både arg och ledsen :'(
Och ni sm känner mig så när jag blir arg, då kan jag slå ner vem som hellst och när jag blir ledsenkan jag lip ut flera liter av tårar och sen när jag blir glad då är jag 100% hyper!
De är faktist jätte jobbit, mycke värre än va man tror :'(

©

Jätte bra bild på meps och lelle från igår på johannas filmkväll :)))
yepp yepp, bra med lyckliga slut!
//Annuli

Kommentarer
Postat av: Jen

Fast du blir jätte arg å kan slå ner nain

eller lipar ut flera liter tårar

eller e 100% hypär - så e du ändå bäst :D

2011-07-15 @ 23:06:21
URL: http://ritaochfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback