10 saker ni inte visste om mig

*tidinsatt inlägg*
...jag har flyttat en gång och de var bara till huset bredvid
...jag har alltsom allt haft 1 katt 2 kaniner och 4 höns av djuren
...jag har svårt att tycka synd om andra människor, de är väldigt jobbigt
...jag tror på alla möjliga övernaturliga saker, men jag inte rädd för dem.
...Jag älskar smycken som armband, ringar, halsband o.s.v men jag kan inte anväda sånt. Antigen så tar jag bara bårt och lägger tillbak, "leker me dem" så de blir småningom sönder
...Jag har cellskräck, skriker och slår när jag är i trånga utrymmen. Sånt klarar jag inte av.
...Jag är också rädd för att åka hiss. när jag var liten tyckte jag att de var de bästa som fanns, idagens läge börjar tillochmed må dåligt i hissar
...de finns igenting jag är riktikt bra på.
...Jag ser lätt vad folk tycker om mig och andra
...You know I'm a crazy bitch I do what I want when I feel like it [bara för att jag har den låten i huvudet och de stämmer ganska bra på mig]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback