I morgons planer

-Kl 9 ska jag till halpahalli och ta hem min mopo, för att de sluta funger och varit på sörvis i kockola. Men jag får hem den imr och då ska jag köra för första gången riktigt i stan med den.

-Kl 11 har jag läkar tid igen. Inget speciellt, bara gamla vanliga. Efter de ska jag också ta blodprov.

-Kl 2 tiden ska jag fa på min första sommarjobbs dag och plocka bär. De kommer att bli hett, så mycke vatten med, lippis, solbrillorna och sekärt nå annat också x)

Nu kommer dagens bilder.

Vi gick för första gången ut med Bin. Också något nytt för henne ^^ hon är en jaga hund och är ut dynge runt i en ett sån där spring snöre...typ :P



naawsi! Bin, Richie och heidi i mitten ^^

Men nu ska jag läsa andra bloggarna, hörs sen nån gång :)
ha de bäst
//Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback