fullproppade awesome dagar ^^

Nu ska jag berätta vad jag har ställt till mig idag och vad jag ska göra imorgon. Hela listan är faktis fullproppad ^^

Så idag har jag först farit till banken. Ska få ett bank kort faktist ;D De kommer att ta en stund tills jag får den...
Sen så har jag kört iväg till sommar jobbet. Där plckade man smultron och hade sällskap av nea, däe vi snckade om en massa udda saker och minnen xD Sen så for man hem och skicka sms till jen och frågade om hon hade roligt, sen så blev de att vi for och simma, köpt godis vid smarket och hade picknick i lilla byn imellan var vi bor (hoppas ni fatta de där? XD) Allt går så smidit och bra när man bara kör med mopon

Imorgon ska jag tidit upp för att ta blodprov, ska första gången köra dit själv ^^ Sen blir de sommarjobbet ch smultron att plcka :P Så ska jag köra iväg till ike (de är väll onsdag imr) och så hittar vi sekärt på nå gäliga saker där :D haha



(bild i repric)

eftersom Jen gulle kommer att vara bårta nu i 3 dagar så kommer jag att få äran att gästblogga i hennes blogg som hon har fått göra till mig :D
Så kika in nu också dit (också när när hon är hemma)
http://ritaochfota.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi for int nå heller :( Men du får ju nog gästblogga ändå! När du vill typ ;D

2011-07-20 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback