Tömd butikerna igen x)

Igår va jag med Jen till stan och vi båda köpt två söta kortärmor som vi ska ha på nästa vecka i skolan 8D
Nej nu måst jag va normal...
Efter vi va vid stan så for vi till Jen och nörda framför sims3 (som vanligt då) Och då så fick jag instaler hennes dröm jobb :D och de e bäst, int för jag ha spela de så myki menmen ojoj. Ska ändå spel snar men jag ville bara gör ett blogg inlägg först, men nu har jag ingen aning va jag ska tal om, jag känner mig nästan hyper och jag sku kunna skriv så läng som hällst nu eller ja så långt som hälst...
Tyst minut...
hejdååå
love you all
//Annuli

Kommentarer
Postat av: Jen

Buuussit ;)

2011-01-09 @ 21:42:22
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback