tjena

hello :)

nu lackar jag om mina naglar och jag har blivit beroende av att teckna så fort de här har torkat så ska jag börja fortsätta att rita på en teckning som jag hållitn på igår kväll, och kånstigt nog så blev den ganska bra... udda men karot x)
ska nog lägga upp den på bloggen så fort jag är klar.
om ni undrar vaför de blir så lite skrivas är att jag får ju en heldal besökare men alldrig nå kommentarer, ni behöver inte va blyga, Annuli här bits inte ;) och ni kan också fråga så kan ni bli en av dagens fråga :) svarar alltid ^^
men de betyder att jag också tar bårt fula kommentarer.

okej nu är de slut på gnällas xD
hejdå
love, Annuli♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback