tampere


Hej, jag fick just veta att jag ska till tampere
1 feb där blir de läkar undesöknings skit
förra gången så svald jag en liten kamera
som filmar i tarmana och före de så va jag
med om undersökning där jag är ned sövd och
sånt och jag ska int berätt om de nu för då
börjar ni antagligen spy jag vet inte hur länge
jag ska vara bårta men ska till sjukhuset och
shoppa så ska jag va i pappas legenhet där,
alltså han jobbar där och annat vet jag inte
men kanske 3-4 dagar.

Ni ska så har allt bäst så... jag är bara lite orlig
så jag inte behövet dricka de där äckliga som jag
gjorde första gången
fyfyfyfyfyyyy
usch, jag ha nog äti och druck hämska saker jag
men de där var värsta

men hejdååå
kraaam♥


Kommentarer
Postat av: Jen

Hemskt... Usch, ja sku va så nervös så jaa.. Om ja sku måst fara på nå sånde undersökningar å nersövningsgrejjer... Huuu, ryser ju av bara tanken... :((

2011-01-12 @ 21:11:23
URL: http://jenann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback