Snart är de farvel på jullovet

Jupp, imr så är de väll skola igen och jag kom just på att jag sku till kyrkon idag men glömd bårt de X'))
hehe ojoj :D

Här kommer de goda minnen på 2010-2011's jullov



Så här såg vår julgran ut, jag tyckte inte als om den -.- dessutom va de markus som valde den -.-'



Julgrans bollen som meps gav mejj :D



ööö, julgrans bocken



mella golle :))'



Våra kusiners hud skylt



lata, gulliga, choklad bollen linus :D
¨


goda muffinsar som jag och heidi har laga ^^



jag i bowling hallen :D



bowling klot



bowling banan



Ny år




De där va ju lite bilder c(:
jag har ännu en video men jag ha int laga ihop dem ännu. Fult av raketer o.s.v
 Nå de va en av mina bästa jullov ever och nu säger man farvel :/
nå ja, int dör man så he e ju bra X)

ha de bäst hejdå♥



Kommentarer
Postat av: MEPS

va najs bilder :))

2011-01-09 @ 11:13:46
URL: http://thisismeps.blogg.se/
Postat av: Keyyo

God natt :D!

2011-01-10 @ 21:45:06
URL: http://keyyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback