Mitt liv...

gälit, de är bara en vecka kvar tills jag far till tampere :/
värdens undergång! eller nä, jorden far ju ingen stans förrän Jen har fått sina hästar XD
Men ändå :P men jag har ju ändå varit med om de förr, de är ju inte så hämst förutom när man måst töm sina tarmar och när man somnar och hur illamående man är när man vaknar efteråt ://
De här får jag inte äta under den här veckan
-tomater
-fullkornsbröd
-bär
-musli
Sen minns jag inte mer vad jag inte fick äta men de 2 sista dagarna d.v.s söndag och måndag så måst jag dricka 6 nuttredrinkar per dag.
Sen sista dagen måst jag dricka en sak som jag absålut inte tycker om c):
de är så äckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback