Super goda nyheter :D

Heeeeeej :DDDD
Jag är glaaaaad :DDDD
Super glaaaaad :DDDD
hehe ^^

Imr får jag fara till skolan, mina vita blogkroppar ha höjts och då får jag också vara med på gympa :) Dessutom så saknar jag mina kompisar så jätte mycket♥
Så till alla ♥-dag så brukar vi alltid få en liten present av våra föräldrar, så jag fick ett 15 € presentkort till Aleksi. De är ju inte så mycket pengar men jag kan bara lägga till av mina egna pengar som jag har sparat sedan jul om jag fastnar framför något riktigt fint ^^

 

p.s, om ni undrar varför jag skriver så "tydligt" nu mitt i allt, så är de för att man ska kunna översätta de jag skriver ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback