lite fotografering + dag6

och på samma gån får dag5 komma in ;)
Min dag

-läxor och prov läsning, suck
-tråkat ihjäl mig några gånger
-hjälpt pappa där ute med några slangar och sake, sen sprutade vatten och regnbågen kom upp, ingen sktt i börjane av regnbågen, dessutom fanns de inget slut x'D
-sökt någon bra systemkamera på näte
-fotograferat lite smått och sött

klassringen och en twiligt bok....bra kombination x')



alltså jag har fått något hjärta fel O.o
väck mig när drömmen är över
nej nu vet jag vad problemet är, för någon dag drömde jag något riktigt perfek ♥

nu saknar de bara att drömmen går i uppfyldelse

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Namn: (ett måste!)
Kom ihåg mig?

♥ E-postadress: (bara jag kan se det)

♥ URL/Bloggadress: (om ni har)

♥ Kommentar:


Tack för era kommentarer, de betyder jätte mycket♥ />
Trackback